Turniej: X-Mas Winter Games 2014

Data Wydarzenia: 06 Grudzień 2014, godz. 09:00

Regulamin

Zgłoszenia

Nagrody

Gry

Dojazd

Wyniki

Regulamin

I. Regulacje Ogolne

Organizatorem turnieju jest firma PRO-COMP.PL, Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa we Włocławku oraz osoby upoważnione przez wcześniej wymienionych organizatorów.

Oficjalną stroną internetową turnieju jest www.e-sport.wloclawek.pl i znajdujące się na niej informacje dotyczące wydarzenie uważane są za obowiązujące.

Turniej rozgrywany jest w grach:
  • Hearthstone: Heroes of Warcraft
  • FIFA 15
  • Counter Strike: Global Offensive

Wydarzenie będzie się odbywać dnia 6 grudnia 2014 roku o godzinie 9:00 w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej we Włocławku, przy ulicy Mechaników 3 (87-800 Włocławek). W trakcie trwania zawodów należy przebywać na terenie do tego wyznaczonym. Zabronione jest rozchodzenie się po obiekcie pod grożbą dyskwalifikacji z zawodów.

Sędzią Głównym imprezy jest Sebastian Kiełpiński (PRO-COMP.PL).

Na potrzeby turnieju powołani zostali Sędziowie Pomocniczy zajmujący się każdą z obsługiwanych gier (lista sędziów pomocniczych).

Organizatorzy posiadają stosowne identyfikatory: sędzia, organizator, wolontariusz.
Organizatorzy mają prawo przeszukać osoby i ich rzeczy w przypadku podejrzeń, że wnoszą na teren obiektu niedozwolone przedmioty i substancje mogące wpłynąć na bezpieczeństwo uczestników i przebieg wydarzenia.


II. Uczestnicy

Uczestnikiem turnieju może być każdy, kto spełnia odpowiednie kryteria dotyczące danej gry oraz wypełni formularz rejestracyjny.

Zapisy uczestników odbywają się za pośrednictwem strony internetowej www.e-sport.wloclawek.pl lub w siedzibie firmy PRO-COMP.PL we Włocławku przy ul. Królewieckiej 34.

Organizator zastrzega sobie prawo do ograniczenia liczby uczestników w przypadku dużego zainteresowania.


III. Regulacje dodatkowe

Rozgrywki odbywają się na komputerach przygotowanych i skonfigurowanych przez organizatora. Wszelkie uszkodzenia sprzętowe wynikłe poprzez niewłaściwe użytkowanie sprzętu komputerowego mogą doprowadzić do wyciągnięcia konsekwencji wobec osoby która zepsuła dane urządzenie.
Zawodnicy mają możliwość przyniesienia własnych komputerów / konsol. Sprzęt ten zostanie wtedy zatwierdzony w turnieju po uprzednim sprawdzeniu go przez zespół administracyjny turnieju.

Dozwolone jest podłączenie własnych urządzeń wskazujących oraz słuchawek po uprzednim poinformowaniu organizatora lub sędziego.
Zawodnicy przed rozpoczęciem turnieju mają określony czas na przygotowanie swojego stanowiska. W przypadku niemożności skonfigurowania sprzętu komputerowego, uczestnik lub drużyna gra na standardowym sprzęcie i ustawieniach. Organizator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za uszkodzenie bądź zaginięcie sprzętu przyniesionego przez graczy.

Zabronione jest opuszczanie stanowiska przez gracza.

Przystąpienie do turnieju jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na niniejszy regulamin oraz zasady rozrywek.


IV. Regulaminy gier

  1. Postawnowienia ogólne
    1. Przed rozpoczęciem każdego meczu, sędzia wzywa graczy do zajęcia miejsca przy wskazanym stanowisku.
    2. Każdy gracz ma 5 minut od momentu wezwania na stawienie i przygotowanie się do gry.
    3. W przypadku braku obecności zawodnika zgodnie z powyższą regułą gracz zostaje zdyskwalifikowany, a przeciwnik wygrywa mecz walkowerem.
    4. Jeżeli gra zostanie przerwana z przyczyn niezależnych od uczestników t.j. awaria sprzętu lub przerwa w dopływie prądu, mecz zostanie rozegrany ponownie.
    5. Od każdego uczestnika turnieju wymagane jest własne konto Battle.net z odblokowanymi wszystkimi klasami.
    6. Do dyspozycji turnieju Hearthstone będzie 8-10 stanowisk komputerowych.
       
  2. Zgłoszenia i uczestnictwo
    1. Na turnieju obowiązuje limit 32 graczy. O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.
    2. Zgłoszeń dokonuje się poprzez stronę www.e-sport.wloclawek.pl.
    3. Każda osoba przystępująca do rozgrywek zgadza się z ustaleniami niniejszego regulaminu i zobowiązuje się do przestrzegania oraz respektowanie wszelkichh decyzji administratora rozgrywek względem turnieju.
       
  3. Struktura i zasady gry
    1. Turniej rozgrywany jest w systemie pucharowym:
       - Runda 1 (RO32) - Best Of One - do jednego wygranego meczu
       - Runda 2 (RO16) - Best Of Three - do dwóch wygranych meczy
       - Runda 3 (RO8) - Best Of Three - do dwóch wygranych meczy
       - Runda 4 (RO2) - Best Of Five - do trzech wygranych meczy
    2. Każdy gracz musi mieć przygotowane 3 talie (każda dla innej klasy).
    3. Zawodnicy wybierają talię startową dla każdej serii meczy.
    4. Talia przeciwnika którą gracz przegrał mecz nie może być użyta ponownie w danej rundzie.
    5. Gracz który wygrał mecz musi grać kolejny tą samą talią.

 
  1. Postanowienia ogólne
    1. Przed rozpoczęciem każdego meczu, sędzia wzywa graczy do zajęcia miejsca przy wskazanym stanowisku.
    2. Każdy gracz ma 5 minut od momentu wezwania na stawienie i przygotowanie się do gry.
    3. W przypadku braku obecności zawodnika zgodnie z powyższą regułą gracz zostaje zdyskwalifikowany, a przeciwnik wygrywa mecz walkowerem.
    4. Jeżeli gra zostanie przerwana z przyczyn niezależnych od uczestników t.j. awaria sprzętu lub przerwa w dopływie prądu, mecz zostanie rozegrany ponownie.
    5. Wszystkie mecze będą rozgrywane przy pomocy gry FIFA 15 wyprodukowaną przez firmę EA Sports.
       
  2. Zgłoszenia i uczestnictwo
    1. Turniej jest dostępny tylko dla środowiska studenckiego. Oznacza to że tylko studenci są uprawnieni do wzięcia udziału w tych zawodach PO uprzednim potwierdzeniu spełnienia kryterium (okazanie legitymacji studenckiej).
    2. Zgłoszeń dokonuje się poprzez stronę www.e-sport.wloclawek.pl.
    3. Każda osoba przystępująca do rozgrywek zgadza się z ustaleniami niniejszego regulaminu i zobowiązuje się do przestrzegania oraz respektowanie wszelkichh decyzji administratora rozgrywek względem turnieju.
       
  3. Struktura i zasady gry
    1. Rozgrywki turniejowe będą odbywać się w 2 etapach: fazy grupowej oraz pucharowej.
    2. W rozgrywkach grupowych gracze będą podzieleni na grupy 4-osobowe.
    3. Faza grupowa będzie rozgrywana 1 meczem (każdy z każdym).
    4. Do fazy pucharowej awansują zawodnicy którzy zajęli 2 pierwsze miejsca w swoich grupach. Przy takiej samej ilości punktów decydować będzie bilans bramkowy, a jeśli on również będzie taki sam to będzie się liczyć bezpośredni mecz.
    5. W etapie pucharowym będzie obowiązywał system BO3, czyli do dwóch wygranych meczy. Zwyciężca meczu w fazie pucharowej przechodzi do następnej rundy a przegrany odpada z turnieju.
    6. Jeśli zwyciężca nie zostanie wyłoniony w regulaminowym czasie gry, zarzadza się dogrywkę, a jeśli ona także nie przyniesie rozstrzygnięcia - serię rzutów karnych.
    7. Każda rozgrywka będzie rozgrywana według podanych ustawiewń gry:
       - poziom trudności: World Class (Klasa Światowa)
       - poziom trudności bramkarza: World Class (Klasa Światowa)
       - szybkość gry: normalna
       - obrona taktyczna: TAK
       - kontuzje: NIE
       - spalone: TAK
       - kartki: TAK
       - liczba zmian: 3
       - podania: dowolne
       - stadion: dowolny
       - pogoda: słoneczna
       - pomoc przy sile podań: NIE
    8. Zakazane zagrania:
       - używanie tzw. starej obrony, gramy wyłącznie na nowej obronie (taktycznej)
       - używanie własnych formacji, czyli 6-2-2, 8-1-1 itp. (należy korzystać z dostępnych formacji)
       - zakaz gry Światową i Klasyczną XI
    9. Niesportowe zachowania karane dyskwalifikacją:
       - wychodzenie z meczy przed końcem spotkania
       - zmiany drużyny po rozłączeniu
       - gra na czas poprzez zbyt długie podawanie w obronie na własnej połowie celem utrzymania korzystnego wyniku
       - krzyki, wulgaryzmy i inne niewłaściwe i nieprofesjonalne działania skierowane przeciwko innemu graczowi (nawet w grze).
       
  1. Postanowienia ogólne
    1. Przed rozpoczęciem każdego meczu, sędzia wzywa graczy do zajęcia miejsca przy wskazanych stanowiskach.
    2. Każda drużyna ma 5 minut od momentu wezwania na stawienie i przygotowanie się do gry.
    3. W przypadku braku obecności zawodnika zgodnie z powyższą regułą gracz zostaje zdyskwalifikowany, a przeciwnik wygrywa mecz walkowerem.
    4. Jeżeli gra zostanie przerwana z przyczyn niezależnych od uczestników t.j. awaria sprzętu lub przerwa w dopływie prądu, mecz zostanie rozegrany ponownie.
    5. Gracze zobowiązani są grać na własnych kontach platformy STEAM.
    6. Serwer turniejowy będzie ulokowany w sieci z najwyższą jakością (tick. 128).
    7. Na potrzeby gry zostanie udostępniony lokalny serwer głosowy TeamSpeak3 do którego dostęp zostanie udostępniony podczas trwania turnieju.
    8. Gracz ma możliwość korzystania z własnych akcesoriów TYLKO gdy powiadomi o tym organizatorów turnieju. Dozwolony dodatkowy sprzęt komputerowy:
       - mysz + podkładka
       - słuchawki + mikrofon
       - klawiatura
       
  2. Zgłoszenia i uczestnictwo
    1. Udział w turnieju mogą wziąć wszyscy chętni którzy mają ukończone 16 lat i potwierdzili spełnienie tego kryterium poprzez okazanie stosownego dokumentu (legitymacja szkolna, dowód osobistym, paszport).
    2. Zgłoszeń dokonuje się poprzez stronę www.e-sport.wloclawek.pl.
    3. Każda osoba przystępująca do rozgrywek zgadza się z ustaleniami niniejszego regulaminu i zobowiązuje się do przestrzegania oraz respektowanie wszelkichh decyzji administratora rozgrywek względem turnieju.
    4. Uczestnictwo w zawodach nie jest darmowe. Należy bowiem uiścić opłatę wpisową w wysokości 100zł od drużyny. Zebrana kwota zostanie przeznaczona w całości na nagrody.
    5. Wpłaty dokonujemy na konto bankowe lub w siedzibie firmy PRO-COMP.PL (ul. Królewiecka 34) po wcześniejszym zapisaniu się na stronie. Wszystkie zaksięgowane wpłaty będą na biężoco aktualizowane na liście uczestników w zakładce turnieju.

      Dane do przelewu:
      P.U.H. W-W Wojciech Wojtyczka
      ul. M. Skłodowskiej-Curie 107A/9
      41-100 Siemianowice Śląskie

      BIZ BANK: 32 2530 0008 2031 1051 1079 0001
      Tytuł Przelewu: X-Mas 2014 - CS GO - Pseudonim
       
    6. W turnieju biorą udział drużyny 5-osobowe (+ ewentualny gracz rezerwowy).
       
  3. Struktura i zasady gry
    1. W zależności od ilości zapisanych drużyn gra będzie się odbywać w systemie drabinkowym. Przydział do systemu odbędzie się przed rozpoczęciem turnieju w obecności osób postronnych poprzez losowanie.
    2. Wybór mapy odbywać się będzie na zasadzie banowania przez drużyny.
    3. O wyborze drużyny CT/TT decyduje runda nożowa. Zwycięska drużyna wybiera stronę po której chce grać.
    4. Podczas każdego meczu obowiazywać będzie ustawienie turniejowe "ESL 5 na 5".
    5. Rozgrywki grupowe:
       - MR12
       - Grupa składać się będzie z 4 drużyn
       - Zasada "każdy z każdym"
       - 2 pierwsze miejsca przechodzą do półfinałów
    6. Drabinka:
       - MR15
       - Gra do 2 zwycięstw
       - Przegrana drużyna odpada z turnieju
    7. Mapy na których będzie rozgrywać się turniej to:
       - de_dust2
       - de_nuke
       - de_inferno
       - de_train
       - de_mirage
    8. Zabrania się korzystania z jakichkolwiek programów bezpośrednio ułatwiających grę, w przeciwnym wypadku nastąpi dyskwalifikacja gracza lub całej drużyny.
       
  4. Opiekę nad częścią techniczną turnieju sprawować będzie: Sieć Serwerów Counter-Strike Włocławek :: www.cs-wloclawek.eu
 

V. Regulacje końcowe

Wszelkie kwestie nieujęte w niniejszym Regulaminie rozstrzyga Organizator Główny.
Uczestnicy zobowiązani są do przestrzegania postanowień tego dokumentu oraz poleceń organizatora.

Uczestnicy zobowiązani są do zachowywanie się zgodnie z zasadami Fair Play.
Za niedopuszczalne uznaje się wulgaryzmy, nieprzyzwoite gesty, akty agresji oraz wandalizmu. Kategorycznie zabrania się palenia, spożywania napojów alkoholowych oraz innych substancji psychoaktywnych. Przy stanowiskach gry obowiązuje całkowity zakaz spożywania napojów oraz jedzenia.

Organizator zastrzega sobie prawo do zdyskwalifikowania uczestników postępujących niezgodnie z powyższymi zasadami.
Organizator może wprowadzić zmiany do niniejszego regulaminu także w trakcie turnieju, jeśli wystąpią nieprzewidziane wcześniej okoliczności uzasadniające takie rozwiązanie.